Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Лекція
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України НУ „Львівська політехніка” Лекція №5 з курсу: «Застосування засобів об’єктно-орієнтованого програмування в лінгвістичних задачах» Львів - 2010 4.4.2 Спадкування1 1 Шупрута В.В. Delphi 2005. Учимся програмировать. Стр. 159 Концепція об’єктно-орієнтованого програмування передбачає можливість визначати нові класи за допомогою додавання полів, властивостей і методів до вже існуючих класів. Такий механізм отримання нових класів називається новоутворенням. При цьому новий, новутворений клас (називається нащадком) спадковує властивості і методи свого базового, батьківського класса. Таким чином спадкування (Inheritance) – це процес, за допомогою якого один об’єкт може отримувати властивості іншого. Об’єкт може спадковувати основні властивості іншого об’єкта і добавляти до них риси, характерні тільки для нього. Спадкування є важливим, оскільки воно дозволяє підтримувати конціпцію ієрархії класів. Використання ієрархії класів робить керованими великі потоки інформації. Наприклад, представимо опис житлового будинку. Будинок - це частина загального класу, що називається будови. З іншого боку, будова - це частина більш загального класу - конструкції, що є частиною ще більш загального класу об’єктів, який можно назвати створенням рук людини. В кожному випадку новоутворенний клас спадковує всі властивості що пов’язані з батьком і додає до них свої власні, характеристики. Без використання ієрархії класів для кожного об’єкта необхідно було задати всі характеристики, які би його визначали. Однак при використанні спадкування можна описати об’єкт шляхом визначення того спільного класу (або класів), до якого від відноситься, з тими спеціальними рисами, які роблять об’єкт унікальним. При оголошенні класа-нашадка вказують клас батька. Наприклад, клас TEmployee [емплоии](конкретний співробітник компанії) може бути утворений від розглянутого попередньо класу TPersonal шляхом додавання поля FDepartment (відділ). Оголошення класу TEmployee в цьому випадку може бути, як показано в лістінгу 4.7. Лістінг 4.72 Оголошення класу-нашадка TEmployee 2 Шупрута В.В. Delphi 2005. Учимся програмировать. Стр. 159 TEmployee = class(TPersonal) // Клас TEmployee створений на основі TPersonal. private FDepartment: byte; // Номер відділу співробітника. function GetDepartment: byte; procedure SetDepartment(New_Department: byte); public constructor Create(Name:TName; Age:TAge; Department: byte); property Department:byte read GetDepartment write SetDepartment; end; Ім’я класу Tpersonal, що заключено в дужки показує, що клас Temployee є похідним від класу TPersonal. В свою чергу клас TPersonal є базовим для класу TEmployee. Клас TEmployee повинен мати свій власний конструктор, який забезпечує ініціалізацію класа-батька і своїх полів. В лістінгу 4.8 наведений приклад реалізації конструктора класу TEmployee. Лістінг 4.8 Конструктор для класу TEmployee // Конструктор для класу TEmployee. constructor TEmployee.Create(Name:TName;Age:TAge;Department:byte); begin inherited Create(Name, Age); // Ініціалізація конструктора // класа-батька. FDepartment := Department; end ; В наведеному прикладі директивою inherited викликається конструктор батьківського класу. Після цього присвоювання значення полю класу-нащадка. Після створення об’єкта похідного класу в програмі можна використовувати поля і методи батьківського класу. В лістінгу 4.9 наведений текст програми, демонструє цю можливість. Лістінг 4.9 Приклад реалізації принципу спадкування unit WinForm; interface uses System.Drawing, System.Collections, System.ComponentModel, System.Windows.Forms, System.Data; type TName = string[30]; TAge = byte; TWinForm = class(System.Windows.Forms.Form) {$REGION 'Designer Managed Code1} strict private Components: System.ComponentModel.Container; Button1: System.Windows.Forms.Button; procedure InitializeComponent; procedur...
Антиботан аватар за замовчуванням

17.02.2013 23:02

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини